Ik ben erg tevreden met het resultaat, highlights en knippen. Gazelle heeft goed advies gegeven, ze werkt secuur en is gastvrij.
Styling door Gazelle•
Vrouwen knippenToon alles…
Jo-Ann•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon , die rekening houd met je wensen. En die vakkundig je haar knipt
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Anja•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig als je je haren laat knippen
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Sara•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor mij is het altijd feest als ik naar de kapper ga. Voel me thuis en vrij in de kapsalon. Ze is erg aardig en vriendelijk en heeft altijd een lief woord klaar.
Styling door Gazelle•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Sati•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
super goede behandeling! mijn wenkbrauwen zagen er echt zoveel mooier uit, hele goede shape dus erg blij mee