Ik heb mijn 8-jarige dochter laten knippen bij deze salon. We zijn geweldig geholpen; er werd ruim de tijd genomen om samen met haar de verschillende kapselopties te bespreken. Haar haar ziet er nu fantastisch uit en zit perfect in model. We komen zeker terug!
Styled by Gazelle•Children's Haircuts
Boerman•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
The results were really really nice.and very please experience.
Styled by Gazelle•Men's Haircut
Avi•about 2 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden met mijn haarkleur en ik kom zeker terug.