Ik heb mijn 8-jarige dochter laten knippen bij deze salon. We zijn geweldig geholpen; er werd ruim de tijd genomen om samen met haar de verschillende kapselopties te bespreken. Haar haar ziet er nu fantastisch uit en zit perfect in model. We komen zeker terug!
Styling door Gazelle•Kinderen knippen
Boerman•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
The results were really really nice.and very please experience.
Styling door Gazelle•Mannen knippen
Avi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden met mijn haarkleur en ik kom zeker terug.