Was lekker gezellig. Kwam er voor het eerst maar leek alsof ik er al vaker geweest was ,Leuke meid en super tevreden over me nagels. 💅 zij kan echt mooie dingen maken 😍😍
Rowella•almost 2 years ago
Verified review
Ben altijd super blij met mijn nieuwe wimpers!
Heidi•almost 2 years ago
Verified review
Heel tevreden, kom zeker vaker terug :)
Charel•almost 2 years ago
Verified review
De allerbeste!
Dirkje•almost 2 years ago
Verified review
Ik vond het erg gezellig,en je zet echt super goede nagels ik ben erg tevreden ❤️