Was lekker gezellig. Kwam er voor het eerst maar leek alsof ik er al vaker geweest was ,Leuke meid en super tevreden over me nagels. 💅 zij kan echt mooie dingen maken 😍😍
Rowella•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben altijd super blij met mijn nieuwe wimpers!
Heidi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden, kom zeker vaker terug :)
Charel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De allerbeste!
Dirkje•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het erg gezellig,en je zet echt super goede nagels ik ben erg tevreden ❤️