Ik ga altijd met plezier naar Go NKD. Het personeel is bekwaam, professioneel en gastvrij. Het threaden van wenkbrauwen is een tikkie aan de dure kant voor het aantal minuten dat je in de stoel zit, maar het resultaat is altijd perfect.
Treatment by Shiva•Eyebrow Threading
Laura Cardona•almost 8 years ago
Verified review
Fijne salon met een prima sfeer!
Treatment by Gazelle•Eyebrow & Eyelash Tinting
Leonieke•almost 8 years ago
Verified review
Mooie manicure met gellak!
Manicure
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
top!
Treatment by Waxen 3•Brazilian Waxing
Tugçe Kiliç•almost 8 years ago
Verified review
Extremely happy with my gellak manicure again! She fixed my broken nail and chose the perfect color for me!