Ik ga altijd met plezier naar Go NKD. Het personeel is bekwaam, professioneel en gastvrij. Het threaden van wenkbrauwen is een tikkie aan de dure kant voor het aantal minuten dat je in de stoel zit, maar het resultaat is altijd perfect.
Behandeling door Shiva•Wenkbrauwen - threaden
Laura Cardona•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met een prima sfeer!
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Leonieke•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie manicure met gellak!
Manicure
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
top!
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian
Tugçe Kiliç•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Extremely happy with my gellak manicure again! She fixed my broken nail and chose the perfect color for me!