Het waxen was goed, maar ik vond dat er geen zichtbare aandacht was voor hygiene in de salon. Niet corona proof. Veel mensen aanwezig, de waxer zag ik niet haar handen wassen en het kussen werd 2x lichtelijk gesprayd. Daarnaast voelde het alsof het allemaal snel en vluchtig moest.
Treatment by Waxen 4•Brazilian Waxing
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Netjes en professioneel gedaan.
Treatment by Waxen 3•Ladies' Waxing
Alexandra•almost 6 years ago
Verified review
Uitstekende professional!
Treatment by Gazelle•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anna•almost 6 years ago
Verified review
Krijg telkens jeukende uitslag na mijn wenkbrauwbehandeling hier en had kleine wondjes van het threaten jammer genoeg. Voor de rest wel mooie vorm en kleur. Dame die de wenkbrauwen deed zit de hele tijd met haar handschoenhanden aan haar eigen haar, weinig hygiënisch.