Het waxen was goed, maar ik vond dat er geen zichtbare aandacht was voor hygiene in de salon. Niet corona proof. Veel mensen aanwezig, de waxer zag ik niet haar handen wassen en het kussen werd 2x lichtelijk gesprayd. Daarnaast voelde het alsof het allemaal snel en vluchtig moest.
Behandeling door Waxen 4•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes en professioneel gedaan.
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen
Alexandra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende professional!
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anna•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Krijg telkens jeukende uitslag na mijn wenkbrauwbehandeling hier en had kleine wondjes van het threaten jammer genoeg. Voor de rest wel mooie vorm en kleur. Dame die de wenkbrauwen deed zit de hele tijd met haar handschoenhanden aan haar eigen haar, weinig hygiënisch.
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en grondige behandeling!
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian