De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9121 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het waxen was goed, maar ik vond dat er geen zichtbare aandacht was voor hygiene in de salon. Niet corona proof. Veel mensen aanwezig, de waxer zag ik niet haar handen wassen en het kussen werd 2x lichtelijk gesprayd. Daarnaast voelde het alsof het allemaal snel en vluchtig moest.
Netjes en professioneel gedaan.
Uitstekende professional!
Krijg telkens jeukende uitslag na mijn wenkbrauwbehandeling hier en had kleine wondjes van het threaten jammer genoeg. Voor de rest wel mooie vorm en kleur. Dame die de wenkbrauwen deed zit de hele tijd met haar handschoenhanden aan haar eigen haar, weinig hygiënisch.
Hele fijne en grondige behandeling!