Ben heel tevreden met het resultaat. Didi heeft echt goed gevoel voor de “shape-en” van de wenkbrauwen en voelde me tijdens het gehele behandeling in goeie deskundige handen.
Treatment by Gazelle•Brow Lamination
Zoska•almost 6 years ago
Verified review
Priya heeft mijn wenkbrauwen prachtig geshaped en perfect gekleurd. Ik ben er super blij mee!