Ben heel tevreden met het resultaat. Didi heeft echt goed gevoel voor de “shape-en” van de wenkbrauwen en voelde me tijdens het gehele behandeling in goeie deskundige handen.
Behandeling door Gazelle•Wenkbrauwen lamineren
Zoska•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Priya heeft mijn wenkbrauwen prachtig geshaped en perfect gekleurd. Ik ben er super blij mee!
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven