Mooie salon. Mijn wenkbrauwen epileren was prima, maar de verf is oranje uitgeslagen en ik loop nu met oranje huid onder mijn wenkbrauwen. Vind dit erg vervelend :(
Treatment by Shiva•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Mooie gelakte nagela, goed advies omtrent behandelingen en prijzen
Treatment by Waxen 4•Manicure
Inssaf•over 6 years ago
Verified review
Vriendelijk personeel, netjes & snell Brazilian
Treatment by Waxen 3•Brazilian Waxing
Emilie•over 6 years ago
Verified review
Top studio. Altijd goed verzorgd en prettige dames. Aanrader!
Treatment by Shiva•Ladies' Waxing
Michiel•over 6 years ago
Verified review
Ik ging langs voor de eerste keer. De vrouw die mij hielp was erg vriendelijk en ze stelde me erg op mijn gemak. Na de behandeling smeerde ze nog wat Aloë Vera op mijn huid om deze te kalmeren. Ik ben enorm tevreden en ga hier zeker terugkomen!