Mooie salon. Mijn wenkbrauwen epileren was prima, maar de verf is oranje uitgeslagen en ik loop nu met oranje huid onder mijn wenkbrauwen. Vind dit erg vervelend :(
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie gelakte nagela, goed advies omtrent behandelingen en prijzen
Behandeling door Waxen 4•Manicure
Inssaf•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel, netjes & snell Brazilian
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian
Emilie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top studio. Altijd goed verzorgd en prettige dames. Aanrader!
Behandeling door Shiva•Vrouwen harsen
Michiel•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ging langs voor de eerste keer. De vrouw die mij hielp was erg vriendelijk en ze stelde me erg op mijn gemak. Na de behandeling smeerde ze nog wat Aloë Vera op mijn huid om deze te kalmeren. Ik ben enorm tevreden en ga hier zeker terugkomen!