De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9115 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Mooie salon. Mijn wenkbrauwen epileren was prima, maar de verf is oranje uitgeslagen en ik loop nu met oranje huid onder mijn wenkbrauwen. Vind dit erg vervelend :(
Mooie gelakte nagela, goed advies omtrent behandelingen en prijzen
Vriendelijk personeel, netjes & snell Brazilian
Top studio. Altijd goed verzorgd en prettige dames. Aanrader!
Ik ging langs voor de eerste keer. De vrouw die mij hielp was erg vriendelijk en ze stelde me erg op mijn gemak. Na de behandeling smeerde ze nog wat Aloë Vera op mijn huid om deze te kalmeren. Ik ben enorm tevreden en ga hier zeker terugkomen!