Didi heeft perfect mijn wenkbrauwen gedaan! Ze zijn nog nooit zo perfect geweest. Ik moest een uur erna voor een grote zaal spreken en ze moeten dus perfect (!) zijn qua kleur en geen verfresten etc. Spannend dus: maar had niet blijer kunnen zijn!
Treatment by Gazelle•Eyebrow & Eyelash Tinting
Miek•almost 7 years ago
Verified review
Ik werd ontzettend leuk ontvangen de behandeling was heel goed en ze namen echt de tijd voor je
Treatment by Gazelle•Eyebrow & Eyelash Tinting
Atie•almost 7 years ago
Verified review
Heel goed
Treatment by Gazelle•Eyebrow Threading
Julie•almost 7 years ago
Verified review
Zo enthousiast en vakkundig! Ik heb hele blonde haartjes dus het is altijd spannend, maar bij go NKD kan ik er elke keer weer op vertrouwen dat mijn wenkbrauwen er top uit zien! Ik wil niet meer anders!!
Treatment by Gazelle•Eyebrow & Eyelash Tinting
Linda•almost 7 years ago
Verified review
De dame die mij heeft geholpen is heel erg lief.
Ze doet haar werk met liefde en plezier.