De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9113 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Didi heeft perfect mijn wenkbrauwen gedaan! Ze zijn nog nooit zo perfect geweest. Ik moest een uur erna voor een grote zaal spreken en ze moeten dus perfect (!) zijn qua kleur en geen verfresten etc. Spannend dus: maar had niet blijer kunnen zijn!
Ik werd ontzettend leuk ontvangen de behandeling was heel goed en ze namen echt de tijd voor je
Heel goed
Zo enthousiast en vakkundig! Ik heb hele blonde haartjes dus het is altijd spannend, maar bij go NKD kan ik er elke keer weer op vertrouwen dat mijn wenkbrauwen er top uit zien! Ik wil niet meer anders!!
De dame die mij heeft geholpen is heel erg lief. Ze doet haar werk met liefde en plezier.