Didi heeft perfect mijn wenkbrauwen gedaan! Ze zijn nog nooit zo perfect geweest. Ik moest een uur erna voor een grote zaal spreken en ze moeten dus perfect (!) zijn qua kleur en geen verfresten etc. Spannend dus: maar had niet blijer kunnen zijn!
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Miek•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd ontzettend leuk ontvangen de behandeling was heel goed en ze namen echt de tijd voor je
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Atie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed
Behandeling door Gazelle•Wenkbrauwen - threaden
Julie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo enthousiast en vakkundig! Ik heb hele blonde haartjes dus het is altijd spannend, maar bij go NKD kan ik er elke keer weer op vertrouwen dat mijn wenkbrauwen er top uit zien! Ik wil niet meer anders!!
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Linda•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De dame die mij heeft geholpen is heel erg lief.
Ze doet haar werk met liefde en plezier.
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian