Reviews are written by customers after their visit.

4,8
9112 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Goed!
Eerste keer bij Go NKD. Ben erg blij met mijn Brazilian behandeling van Amanda. Ik was best nerveus maar het was vrijwel pijnloos. Personeel is vriendelijk en professioneel en de salon is schoon. Ik ga zeker terug.
Eerste keer bij Go NKD. Ben erg blij met mijn wenkbrauwen en wimpers van behandeling van Aliya . Personeel is vriendelijk en professioneel en de salon is schoon. Ik ga zeker terug.
Het was weer top, er werd wel slordiger gewerkt dan ik gewend ben. Je kon merken dat het het einde van de dag was, soms wordt er secuurder gewaxt. Desondanks een topsalon.
Erg prettig en een mooi resultaat!