Eerste keer bij Go NKD. Ben erg blij met mijn Brazilian behandeling van Amanda. Ik was best nerveus maar het was vrijwel pijnloos. Personeel is vriendelijk en professioneel en de salon is schoon. Ik ga zeker terug.
Treatment by Waxen 1•Brazilian Waxing
Claire •almost 7 years ago
Verified review
Eerste keer bij Go NKD. Ben erg blij met mijn wenkbrauwen en wimpers van behandeling van Aliya . Personeel is vriendelijk en professioneel en de salon is schoon. Ik ga zeker terug.
Treatment by Chelsea•
Eyelash PermingShow all…
Claire•almost 7 years ago
Verified review
Het was weer top, er werd wel slordiger gewerkt dan ik gewend ben. Je kon merken dat het het einde van de dag was, soms wordt er secuurder gewaxt. Desondanks een topsalon.