Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Charlotte•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Go NKD. Ben erg blij met mijn Brazilian behandeling van Amanda. Ik was best nerveus maar het was vrijwel pijnloos. Personeel is vriendelijk en professioneel en de salon is schoon. Ik ga zeker terug.
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian
Claire •bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Go NKD. Ben erg blij met mijn wenkbrauwen en wimpers van behandeling van Aliya . Personeel is vriendelijk en professioneel en de salon is schoon. Ik ga zeker terug.
Behandeling door Chelsea•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Claire•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer top, er werd wel slordiger gewerkt dan ik gewend ben. Je kon merken dat het het einde van de dag was, soms wordt er secuurder gewaxt. Desondanks een topsalon.
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg prettig en een mooi resultaat!
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven