De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9112 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Goed!
Eerste keer bij Go NKD. Ben erg blij met mijn Brazilian behandeling van Amanda. Ik was best nerveus maar het was vrijwel pijnloos. Personeel is vriendelijk en professioneel en de salon is schoon. Ik ga zeker terug.
Eerste keer bij Go NKD. Ben erg blij met mijn wenkbrauwen en wimpers van behandeling van Aliya . Personeel is vriendelijk en professioneel en de salon is schoon. Ik ga zeker terug.
Het was weer top, er werd wel slordiger gewerkt dan ik gewend ben. Je kon merken dat het het einde van de dag was, soms wordt er secuurder gewaxt. Desondanks een topsalon.
Erg prettig en een mooi resultaat!