Ik heb hier ook wel eens een heel goede manicure gehad en ook goed advies en heel lief geholpen door Teresa, maar de laatste keer deed de medewerkster me best wel pijn bij de manicure, en nu heb ik behoorlijk beschadigde nagelriemen.
Treatment by Waxen 4•Manicure
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Al vanaf dag 1 de beste in Amsterdam.
Treatment by Waxen 1•Brazilian Waxing
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Nice and easy treatment! The beautician was very careful and everything went smoothly