Ik heb hier ook wel eens een heel goede manicure gehad en ook goed advies en heel lief geholpen door Teresa, maar de laatste keer deed de medewerkster me best wel pijn bij de manicure, en nu heb ik behoorlijk beschadigde nagelriemen.
Behandeling door Waxen 4•Manicure
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Al vanaf dag 1 de beste in Amsterdam.
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice and easy treatment! The beautician was very careful and everything went smoothly
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good!
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian