Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Hilde•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my first time and I expected a little more for €19.. She did not ask me how I wanted my eyebrows and did not do the right one correctly I think. It was a few days ago and I still have a lot of red spots under my eyebrows... Would not recommend and will not go back
Behandeling door Shiva•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
This is a great salon and I do go here about once a month however twice in a row I've been left with holes in my eyebrows from poor threading. I would say ah the salad but it's only when I'm home that I noticed. I think the girls need more training. If this happens again I'll be changing salons.
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren, omdat de behandelingen erg goed worden uitgevoerd. de producten zijn erg goed en zorgen niet voor allergische reacties op mijn huid. Ik vind wel dat de behandelbedden/tafels professioneler kunnen. ze kunnen niet versteld worden en zijn een beetje aan de korte kant.