Een begroeting zou vriendelijk geweest zijn. Wij waren te vroeg, maar niemand van het personeel zei ook maar een woord, laat staan, dat wij werden begroet. Verder waren wij zeer tevreden.
Hard Gel Extensions & Overlays
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Aardig en vakkundig personeel. Mooie wonkel
Treatment by Shiva•Eyebrow Threading
Esther•over 7 years ago
Verified review
She was really comitted and nice with me. The pedicure was just perfect, with a lot of care.
Pedicure
Esther•over 7 years ago
Verified review
Dankjewel Alicia
Treatment by Chelsea•Eyebrow & Eyelash Tinting
Bonita Sam-Sin•over 7 years ago
Verified review
Zeer tevreden over mijn behandeling bij Go NKD - threading/verven wenkbrauwen. De dames zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam en dat was dit keer niet anders. Ook toen ik af gaf een net even wat meer donkere kleur te willen, werd dit meteen gedaan zodat ik tevreden de deur uit kon. Dat is pas service :-)!