De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9112 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Een begroeting zou vriendelijk geweest zijn. Wij waren te vroeg, maar niemand van het personeel zei ook maar een woord, laat staan, dat wij werden begroet. Verder waren wij zeer tevreden.
Aardig en vakkundig personeel. Mooie wonkel
She was really comitted and nice with me. The pedicure was just perfect, with a lot of care.
Dankjewel Alicia
Zeer tevreden over mijn behandeling bij Go NKD - threading/verven wenkbrauwen. De dames zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam en dat was dit keer niet anders. Ook toen ik af gaf een net even wat meer donkere kleur te willen, werd dit meteen gedaan zodat ik tevreden de deur uit kon. Dat is pas service :-)!