Een begroeting zou vriendelijk geweest zijn. Wij waren te vroeg, maar niemand van het personeel zei ook maar een woord, laat staan, dat wij werden begroet. Verder waren wij zeer tevreden.
Gelnagels
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig en vakkundig personeel. Mooie wonkel
Behandeling door Shiva•Wenkbrauwen - threaden
Esther•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
She was really comitted and nice with me. The pedicure was just perfect, with a lot of care.
Pedicure
Esther•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel Alicia
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Bonita Sam-Sin•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over mijn behandeling bij Go NKD - threading/verven wenkbrauwen. De dames zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam en dat was dit keer niet anders. Ook toen ik af gaf een net even wat meer donkere kleur te willen, werd dit meteen gedaan zodat ik tevreden de deur uit kon. Dat is pas service :-)!
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven