Je voelt je er welkom, professionele service, zeker aan te raden. Nemen altijd de tikd voor je en zijn eerlijk in hun adviezen. Daar moet je er méér van hebben👍
Sherida•about 7 years ago
Verified review
de laserbehandeling voor mijn kalknagels(9 stuks)verloopt goed. Er is al zicht op verbetering nu bij de 2e behandeling.bij elke afspraak herinnering via de e-mail. Heel tevreden.
Rene•about 7 years ago
Verified review
Keurig op tijd geholpen door Kathi.
Behandeling vakkundig uitgevoerd.
Tevreden naar huis.
Mike•about 7 years ago
Verified review
Korte behandeling vandaag, spraytan gehad. Hele vriendelijke vrouw, goede en duidelijke uitleg gekregen hierover. De salon ziet er schoon uit.
Anneloes•about 7 years ago
Verified review
Ik werd heel vriendelijk ontvangen . Goeie uitleg gekregen door Cathy . Heel vriendelijk en lief. De klik was er meteen. Bedankt en zeker tot volgende week.
Vriendelijke groet
Glenda