Je voelt je er welkom, professionele service, zeker aan te raden. Nemen altijd de tikd voor je en zijn eerlijk in hun adviezen. Daar moet je er méér van hebben👍
Sherida•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
de laserbehandeling voor mijn kalknagels(9 stuks)verloopt goed. Er is al zicht op verbetering nu bij de 2e behandeling.bij elke afspraak herinnering via de e-mail. Heel tevreden.
Rene•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurig op tijd geholpen door Kathi.
Behandeling vakkundig uitgevoerd.
Tevreden naar huis.
Mike•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Korte behandeling vandaag, spraytan gehad. Hele vriendelijke vrouw, goede en duidelijke uitleg gekregen hierover. De salon ziet er schoon uit.
Anneloes•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd heel vriendelijk ontvangen . Goeie uitleg gekregen door Cathy . Heel vriendelijk en lief. De klik was er meteen. Bedankt en zeker tot volgende week.
Vriendelijke groet
Glenda