Mw was erg vriendelijk en gaf duidelijke informatie.
Thecla•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service. Neemt goed de tijd om alles uit te leggen. Vriendelijke dame.
Petra•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Makkelijk berijkbaar met ov en auto. Zeer vriendelijk, makkelijk om afspraken te maken en herinnerings mail 2 dagen voor de afspraak.
Ze weten waar ze het over hebben dus zou zeker aanraden je hier te laten behandelen
Lynn•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer. Heel vriendelijk. Heel schoon. Een echte aanrader👌
Marja•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Kathi is heel vriendelijk, behulpzaam en goed in haar vak!