Kapster was heel aardig, wat bescheiden. Misschien nog niet zo gewend aan oudere heren, die ook hun wenkbrauwen en oren wel geknipt willen hebben, maar dat zelf niet durven te vragen. Dus suggestie doen/ vragen. Het was vlot gedaan.
Styled by Salon•Men's Haircut
Bert-Jan•2 months ago
Verified review
It was ok - my hair was still wet when I left but it was raining anyway!
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Tessa•2 months ago
Verified review
Iedereen is aardig meedenkend grappig en goede kwaliteit en services