Kapster was heel aardig, wat bescheiden. Misschien nog niet zo gewend aan oudere heren, die ook hun wenkbrauwen en oren wel geknipt willen hebben, maar dat zelf niet durven te vragen. Dus suggestie doen/ vragen. Het was vlot gedaan.
Styling door Salon•Mannen knippen
Bert-Jan•2 maanden geleden
Geverifieerde review
It was ok - my hair was still wet when I left but it was raining anyway!
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Tessa•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Iedereen is aardig meedenkend grappig en goede kwaliteit en services