Het was niet super glad geschoren maar de behandeling ,aandacht en het heerlijke sfeertje in de zaak maakten ons bezoek een bijzondere ervaring!
Styled by Barber P•Beard Trimming & Shaving
Marc•over 7 years ago
Verified review
Goede service
Styled by Barber P•Beard Trimming & Shaving
Marco•over 7 years ago
Verified review
uitstekend
Styled by Barber P•
Beard Trimming & ShavingShow all…
Robbert-Jan Verbeeten•over 7 years ago
Verified review
My barber name is Sjoerd. He passionate about his work, and I passionate about how he do it. He gave me a good tips how to take care about my hair and beard. After haircut usually I feel really happy. So I kindly recommend this place.
Styled by Barber P•Men's Haircut
Anatolii•over 7 years ago
Verified review
Goede sfeer, vriendelijk personeel en het belangrijkste een goede knipbeurt.
Ik ben geholpen door Mattia, aardige gozer.
Hij nam de tijd om te kijken hoe ik het geknipt wou hebben en heeft mij ook goed tgeadviseerd over hoe het werkelijke resultaat zou zijn.
Ik ben blij met het eindresultaat.