Het was niet super glad geschoren maar de behandeling ,aandacht en het heerlijke sfeertje in de zaak maakten ons bezoek een bijzondere ervaring!
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Marc•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Marco•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
uitstekend
Styling door Barber P•
Mannen knippenToon alles…
Robbert-Jan Verbeeten•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
My barber name is Sjoerd. He passionate about his work, and I passionate about how he do it. He gave me a good tips how to take care about my hair and beard. After haircut usually I feel really happy. So I kindly recommend this place.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Anatolii•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer, vriendelijk personeel en het belangrijkste een goede knipbeurt.
Ik ben geholpen door Mattia, aardige gozer.
Hij nam de tijd om te kijken hoe ik het geknipt wou hebben en heeft mij ook goed tgeadviseerd over hoe het werkelijke resultaat zou zijn.
Ik ben blij met het eindresultaat.