Erg goede sfeer. Er wordt goed gekeken naar hoe je haar het beste geknipt kan worden. Tot in de details! Erg tevreden.
Styled by Barber P•Men's Haircut
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Makkelijk geboekt, prettige ambiance en vriendelijk personeel met service voor een redelijke prijs, top !
Styled by Barber P•Beard Trimming & Shaving
André•over 7 years ago
Verified review
Goede en authentieke barbier. Je wordt echt even in de watten gelegd. Zeker het natte scheren is een aanrader!
Men's Haircut
Juriun•over 7 years ago
Verified review
Barbier was heel gericht op de details... heel netjes en precies. Vond het wel wat lang duren... uiteindelijk niet geheel tevreden over prijs van ervaring ten opzichte van m’n trim en shave... heb uiteindelijk €72 betaald.
Men's Haircut
irha•over 7 years ago
Verified review
Prima behandeling in prettige sfeer. Ik kom zeker terug.