Erg goede sfeer. Er wordt goed gekeken naar hoe je haar het beste geknipt kan worden. Tot in de details! Erg tevreden.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Makkelijk geboekt, prettige ambiance en vriendelijk personeel met service voor een redelijke prijs, top !
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
André•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en authentieke barbier. Je wordt echt even in de watten gelegd. Zeker het natte scheren is een aanrader!
Mannen knippen
Juriun•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Barbier was heel gericht op de details... heel netjes en precies. Vond het wel wat lang duren... uiteindelijk niet geheel tevreden over prijs van ervaring ten opzichte van m’n trim en shave... heb uiteindelijk €72 betaald.
Mannen knippen
irha•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling in prettige sfeer. Ik kom zeker terug.