Voor het eerst bij de Haarlemse Barbier geweest om te laten knippen.
Wat een fijne ervaring :-)
Tot de volgende keer!
Men's Haircut
Guus•over 7 years ago
Verified review
Altijd een welkom gevoel en er wordt echt de tijd voor je genomen
Styled by Barber P•Men's Haircut
Edgar•over 7 years ago
Verified review
Goede ontspannen sfeer en meer dan tevreden met het resultaat. Sjoerd is echte vakman.
Styled by Barber P•Men's Haircut
maik•over 7 years ago
Verified review
Goede kapper die begrijpt dat naar de kapper gaan iets anders is dan alleen knippen.
Fijn sfeer. Kappers met kennis kappen van mannen (met of zonder baard).