Voor het eerst bij de Haarlemse Barbier geweest om te laten knippen.
Wat een fijne ervaring :-)
Tot de volgende keer!
Mannen knippen
Guus•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een welkom gevoel en er wordt echt de tijd voor je genomen
Styling door Barber P•Mannen knippen
Edgar•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ontspannen sfeer en meer dan tevreden met het resultaat. Sjoerd is echte vakman.
Styling door Barber P•Mannen knippen
maik•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapper die begrijpt dat naar de kapper gaan iets anders is dan alleen knippen.
Fijn sfeer. Kappers met kennis kappen van mannen (met of zonder baard).