Ondertussen vaste klant en dat zal voorlopig zeker zo blijven. Zelfs nu ik buiten Haarlem ben gaan wonen blijf ik nog steeds langsgaan voor de perfecte sfeer en service. In één woord "perfect"!
Styled by Barber P•Men's Haircut
Brian•over 7 years ago
Verified review
Prima zoals altijd!
Men's Haircut
arno•over 7 years ago
Verified review
Ontspannen sfeer, vriendelijke en betrokken barbers
Styled by Barber P•Beard Trimming & Shaving
RJ•over 7 years ago
Verified review
Vond het fijn dat ik er zo gastvriendelijk werd behandeld en dat ik na de knipbeurt nog een kleine nekmassage kreeg. Heel fijn personeel. Fijne zaak.
Styled by Barber P•Men's Haircut
robin•over 7 years ago
Verified review
Super relaxte sfeer, ergens een voordeel dat je kan reserveren. Nadeel is dat je daardoor niet zo snel meer chillt achter met een biertje of koffie terwijl je wacht tot je aan de beurt bent...