Ondertussen vaste klant en dat zal voorlopig zeker zo blijven. Zelfs nu ik buiten Haarlem ben gaan wonen blijf ik nog steeds langsgaan voor de perfecte sfeer en service. In één woord "perfect"!
Styling door Barber P•Mannen knippen
Brian•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima zoals altijd!
Mannen knippen
arno•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer, vriendelijke en betrokken barbers
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
RJ•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het fijn dat ik er zo gastvriendelijk werd behandeld en dat ik na de knipbeurt nog een kleine nekmassage kreeg. Heel fijn personeel. Fijne zaak.
Styling door Barber P•Mannen knippen
robin•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super relaxte sfeer, ergens een voordeel dat je kan reserveren. Nadeel is dat je daardoor niet zo snel meer chillt achter met een biertje of koffie terwijl je wacht tot je aan de beurt bent...