Gezellige sfeer in de zaak en men verstaat hun vak uitstekend.
Reserveren via de site werkt perfect, hierdoor ben je meteen aan de beurt.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Wouter•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakmanschap !!!!!
Styling door Barber P•Mannen knippen
remco•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geknipt door Sjoerd, top gozer. Gezellig gezeten, perfect geknipt en als toetje nog een toegift met de piano. Zeker een aanrader.
Styling door Barber P•Mannen knippen
J.Zutt•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service!
Styling door Barber P•Mannen knippen
Ion•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is echt een fijne stek voor je haircut, met experts aan het werk. Nu wel vooraf reserveren wat ik minder praktisch vind, gelukkig konden ze toch een gaatje vinden en ben ik toch nog on the fly gekapt. Niet goedkoop, wel goed.