Heel gezellig Sjoerd ging nog even achter de piano en speelde een deuntje ,
leuke zaak en naar buiten met een goed kapsel.
Styled by Barber P•Men's Haircut
Gerard•over 7 years ago
Verified review
THE place for men beard and hair!
Styled by Barber P•Men's Haircut
Paolo•over 7 years ago
Verified review
Gewoon weer goed geknipt,
Men's Haircut
Richard•over 7 years ago
Verified review
It was super nice, especially my barber, he really now what he do.
Styled by Barber P•Men's Haircut
Anatolii•over 7 years ago
Verified review
Voor het eerst geknipt bij een Barbier en moet zeggen het bevalt me heel erg goed. Ik ben niet zo van die "truttige" kapsalons, met kapsters die standaard inhoudsloze vragen stellen. Zal hier in de toekomst zeker vaker terug gaan komen.