Heel gezellig Sjoerd ging nog even achter de piano en speelde een deuntje ,
leuke zaak en naar buiten met een goed kapsel.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Gerard•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
THE place for men beard and hair!
Styling door Barber P•Mannen knippen
Paolo•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon weer goed geknipt,
Mannen knippen
Richard•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
It was super nice, especially my barber, he really now what he do.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Anatolii•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst geknipt bij een Barbier en moet zeggen het bevalt me heel erg goed. Ik ben niet zo van die "truttige" kapsalons, met kapsters die standaard inhoudsloze vragen stellen. Zal hier in de toekomst zeker vaker terug gaan komen.