Whiskey? -daar zeg ik geen nee tegen!
Ooit ben ik weleens naar de Haarlemse Barbier gestuurd omdat ik aan het zoeken was naar een kapper die eens knipte zoals ik dat wil.
1 keer geweest en ben nu al vaste klant. Super service en ze nemen de tijd om jou goed te knippen. Ik liet een foto zien en kreeg precies het resultaat wat ik zou willen.
Super! Zeker een aanrader.
Styled by Barber P•Men's Haircut
jesse•over 7 years ago
Verified review
Ik kom hier nu sinds een paar maanden en ik bedenk me alleen: was ik hier maar eerder langs geweest. Toffe gasten en naar mijn mening de beste kappers van Haarlem
Styled by Barber P•Men's Haircut
Edwin•over 7 years ago
Verified review
Ik kreeg bij binnenkomst een glas Scotch in m'n hand geduwd. Ik liep weg met een perfecte baard.
Styled by Barber P•Men's Haircut
Maurits•over 7 years ago
Verified review
Super blij wat een topzaak!!!!
Styled by Barber P•
Beard Trimming & ShavingShow all…
Remco gerritsen •over 7 years ago
Verified review
Ik kom hier vaak samen met mijn zoon van 10. We zijn altijd zeer tevreden. Dat recent ook mogelijk is om online een afspraak te boeken scheelt een boel wachttijd (hoewel het goed toeven is in de barruimte)