K vond het heel gezellig en er is heel goed geknipt
Styled by Barber P•Men's Haircut
tijmen•over 7 years ago
Verified review
De baardlijn onderaan me keel was jammer genoeg bij thuiskomst toen ik in de spiegel keek scheef... heb dit zelf herstelt aangezien ik geen tijd had om lamgs te komen.