K vond het heel gezellig en er is heel goed geknipt
Styling door Barber P•Mannen knippen
tijmen•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De baardlijn onderaan me keel was jammer genoeg bij thuiskomst toen ik in de spiegel keek scheef... heb dit zelf herstelt aangezien ik geen tijd had om lamgs te komen.