Zoals altijd word je prettig verwelkomt met een vriendelijk woord en een drankje enne niet onbelangrijk ga je weg met een perfect geknipt kaosel en een prettig gevoel
Een aanrader voor elke man
Styling door Barber P•Mannen knippen
julien•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
My barber of choice.
Mannen knippen
Roberto•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een prima ervaring gehad. Plus punt is dat je tegenwoordig een afspraak kan maken. Min punt is dat je NIET kan pinnen in de winkel.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Martijn.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker verwennen
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
peter•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Normaal op afspraak, maar kon er toevallig tussendoor. Mooie zaak, relaxt personeel en top geknipt!