Zoals altijd word je prettig verwelkomt met een vriendelijk woord en een drankje enne niet onbelangrijk ga je weg met een perfect geknipt kaosel en een prettig gevoel
Een aanrader voor elke man
Styled by Barber P•Men's Haircut
julien•over 7 years ago
Verified review
My barber of choice.
Men's Haircut
Roberto•over 7 years ago
Verified review
Weer een prima ervaring gehad. Plus punt is dat je tegenwoordig een afspraak kan maken. Min punt is dat je NIET kan pinnen in de winkel.
Styled by Barber P•Men's Haircut
Martijn.•over 7 years ago
Verified review
Lekker verwennen
Styled by Barber P•Beard Trimming & Shaving
peter•over 7 years ago
Verified review
Top! Normaal op afspraak, maar kon er toevallig tussendoor. Mooie zaak, relaxt personeel en top geknipt!