Heel spontane ontvangst,heerlijk gekletst met en uitstekend geknipt door Sjoerd. Een topper !! Onwijs leuk aangeklede zaak vol met sfeer! Een aanrader 💪🏻
Men's Haircut
Jos•over 7 years ago
Verified review
top shop, word hier altijd goed behandeld en kom altijd terug met een kapsel waar ik meer dan tevreden over ben.
Men's Haircut
Cid•over 7 years ago
Verified review
Top tent en erg gezellig
Styled by Barber P•Men's Haircut
Robbert•over 7 years ago
Verified review
Aardig personeel en je word snel geholpen
Beard Trimming & Shaving
Ariën•over 7 years ago
Verified review
Toen ik binnenkwam werd ik vriendelijk begroet en kreeg ik een biertje aangeboden. Ik was gelijk aan de beurt en na een kort advies van de barbier werd ik geknipt. Toen het knippen klaar was stond ik nog even gezellig te kletsen met de mensen daar tot mijn biertje op was. Ik kom zeker nog een keertje terug.