Heel spontane ontvangst,heerlijk gekletst met en uitstekend geknipt door Sjoerd. Een topper !! Onwijs leuk aangeklede zaak vol met sfeer! Een aanrader 💪🏻
Mannen knippen
Jos•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
top shop, word hier altijd goed behandeld en kom altijd terug met een kapsel waar ik meer dan tevreden over ben.
Mannen knippen
Cid•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top tent en erg gezellig
Styling door Barber P•Mannen knippen
Robbert•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig personeel en je word snel geholpen
Baard trimmen en scheren
Ariën•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toen ik binnenkwam werd ik vriendelijk begroet en kreeg ik een biertje aangeboden. Ik was gelijk aan de beurt en na een kort advies van de barbier werd ik geknipt. Toen het knippen klaar was stond ik nog even gezellig te kletsen met de mensen daar tot mijn biertje op was. Ik kom zeker nog een keertje terug.