Zoals altijd weer perfect, gezellige locatie, deskundig personeel.
Laat je daar eens je haar en/of baard onder handen nemen en dan begrijp je waarom vrouwen zo graag naar de kapper gaan.
Styling door Barber P•Mannen knippen
ton•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een prima ervaring en goede service alleen wel wat aan de prijzige kant.
Baard trimmen en scheren
Martyn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en vriendelijke service in een leuke ambiance.
Mannen knippen
Frans•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon relax3d je kappertjes pakken. Neem de tijd, dat doen de mannen ook voor jou.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Sander•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd relaxte sfeer. Koffietje erbij (was nog wat vroeg voor bier of whisky) en prima geknipt.