Zeer goed geknipt, gastvrije sfeer met topresultaat. Nu al zin in het moment dat mijn haar weer te lang is ;-)
Men's Haircut
Sander Beekman•over 7 years ago
Verified review
super gezellig plek, goed geknipt en getrimt.
Beard Trimming & ShavingShow all…
Rene•over 7 years ago
Verified review
Ten eerste excuses voor de arme Nederlanders. Ik geniet echt van naar deze kapperszaak te gaan. Het personeel is vriendelijk, goed geïnformeerd en zeer goed in wat ze doen. Ik ga bijna niet vaak genoeg, maar als ik dat doe, ben ik altijd blij met de resultaten en heb ik genoten terwijl ik in de kappersstoel zat. Je kunt het niet vaak zeggen over een haar knippen. 10/10 zal terug blijven gaan!