Haarlemse Barbier Reviews

Generaal Cronjéstraat 120, Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2794 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Goede service, goed geknipt. Fijne zaak.
Top geholpen! Kom graag een volgende keer!
Zeer goed geknipt, gastvrije sfeer met topresultaat. Nu al zin in het moment dat mijn haar weer te lang is ;-)
super gezellig plek, goed geknipt en getrimt.
Ten eerste excuses voor de arme Nederlanders. Ik geniet echt van naar deze kapperszaak te gaan. Het personeel is vriendelijk, goed geïnformeerd en zeer goed in wat ze doen. Ik ga bijna niet vaak genoeg, maar als ik dat doe, ben ik altijd blij met de resultaten en heb ik genoten terwijl ik in de kappersstoel zat. Je kunt het niet vaak zeggen over een haar knippen. 10/10 zal terug blijven gaan!