Mooie zaak, er werd goed aandacht besteed aan mn cut &trim
Rob•almost 10 years ago
Verified review
Prachtige ambiance.
Een feest om hier behandeld te worden!
In mijn geval werd geknipt door Clemence.
Johan•almost 10 years ago
Verified review
Dag voor mijn trouwen een bezoek gebracht aan de barbier van Haarlem.
Prachtig ingerichte zaak, goed personeel en een goede service.
Heren bedankt!
Bas•almost 10 years ago
Verified review
Afgelopen zaterdag geknipt bij de barbier. Ik was te vroeg maar kreeg een biertje en kon plaatsnemen op de bank voor de salon. Met de live muziek was wachten niet erg. Ze namen de tijd, goede ervaring!
Nick•about 10 years ago
Verified review
Relaxte sfeer, Het is meer een ervaring dan een simpele" afspraak".