Mooie zaak, er werd goed aandacht besteed aan mn cut &trim
Rob•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige ambiance.
Een feest om hier behandeld te worden!
In mijn geval werd geknipt door Clemence.
Johan•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Dag voor mijn trouwen een bezoek gebracht aan de barbier van Haarlem.
Prachtig ingerichte zaak, goed personeel en een goede service.
Heren bedankt!
Bas•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Afgelopen zaterdag geknipt bij de barbier. Ik was te vroeg maar kreeg een biertje en kon plaatsnemen op de bank voor de salon. Met de live muziek was wachten niet erg. Ze namen de tijd, goede ervaring!
Nick•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Relaxte sfeer, Het is meer een ervaring dan een simpele" afspraak".